نصب و راه اندازی ویپ با کیفیت بالا

نصب و راه اندازی ویپ با کیفیت بالا

نصب و راه اندازی ویپ با کیفیت بالا

۷ بازديد

نصب و راه اندازی ویپ با بالاترین کیفیت

در سال های اخیر نصب ویپ و راه اندازی آن یکی از اصلی ترین و مهمترین سیستم های ارتباطی در داخل و خارج سازمان میباشد. بسیاری از شرکت های عظیم با نصب و راه اندازی رضایت کاربر از خدمات خود را افزایش داده اند. همچنین با نصب و راه اندازی ویپ میتوانید کنترل بیشتری  را در قسمت های مختلف ارتباط با مشتری مانند فروش و پشتیبانی بدست گیرید. شرکت های پر بازده با نصب و راه اندازی ویپ نه تنها توانستند ارتباط با مشتری را بهبود بخشند بلکه این سیستم موجب کاهش اتلاف زمانی در هنگام برقراری ارتباط میان افراد درون سازمان با همدیگر شده است. در صورتی که تمایل به پیشرفت دارید با نصب و راه اندازی ویپ برای شرکت خود در کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت ارتباط با مشتری قدمی ارزشمند را انجام دهید.

 

 

فواید نصب و راه اندازی ویپ به صورت کلی

ویپ از اتفاقات های بسیار عالی در چند دهه اخیر در صنعت ارتباطات است. این دستگاه یکی از بزرگترین دغدغه های سازمان ها دولتی و خصوصی را مبنی بر مدیریت تلفن های درون و بیرون سازمانی را بر طرف نموده است. تعداد زیادی از اداره ها در سال های اخیر احتیاج به نصب و راه اندازی تلفن ویپ برای سازمان خود دارا میباشند. نصب ویپ یکی از احتیاجات امروزه هر سازمانیست.

 

کاهش خرج

در زمان های قدیم تعداد زیادی از ارتباطات داخل سازمانی باید بوسیله زنگ زدن با خط تلفن و با شماره گیری خط درون سازمانی مورد نظر، آن هم با شماره تماس عادی و طولانی انجام میگرفت. برای برطرف نمودن این مشکل تلفن سانترال برای سازمان ها بوجود آمد که به واسطه آن با هر قسمتی درون سازمانی که میخواستیم با شماره خاص و مختصر آن تماس بگیریم. سیستم سانترال با تمامی ویژگی های مثبت خود هنوز دچار نقص بود. از نقایص مهم آن میتوان به نبودی قسمتی جهت برقراری ارتباط رایگان با شعبات دیگر خارج از محیط اداره اشاره نمود ( مثلا یک با ساختمانی در آن سمت خیابان) که در این زمان ها اشخاص مجبور به برقراری ارتباط معمولی و پرداخت هزینه های گزاف تلفن برای این ارتباطات بودند. از اشکالات دیگر سیستم های غیر ویپ میتوان در اداره  هایی مشاهده نمود که دارای حجم ارتباطات تلفنی زیاد از سوی ارباب رجوع ها هستند. این سازمان ها ناچار به نصب تعداد کثیری شماره تلفن جهت پاسخگویی به مشتریان خود هستند. این در حالتی است که در تلفن های ویپی با در دسترس بودن یک خط تلفن میتوان تمامی تماس های دریافتی را کنترل کرد.

 

قابلیت پاسخدهی به تلفن حتی در خارج از ساختمان اداره

یکی از دردسر های اصلی مربوط به تلفن فیزیکی و یا سیستم سانترال، بحث نیاز به حضور فیزیکی کارمندان در اداره برای جواب دهی به تماس های ورودی بود. برخی از اداره ها که دارای سرویس دهی شبانه روزی میباشند، در زمان های قدیم نیاز به وجود سیستم پاسخدهی توسط کارمندان حاضر در اداره  در ساعات بعد از ظهر و یا تعطیلات در ساختمان اداره بود که همین موضوع موجب رشد خرج ها میشد، اما در نظام های ویپی  ست کردن سیستم بر روی تلفن های ثابت و همراه در بیرون از محیط سازمان نیز ممکن میباشد . به همین دلیل قسمت های پشتیبانی میتوانند حتی در فضای خارج سازمان مانند منزل نیز آماده جواب دهی به تماس های ورودی جهت رفع مشکلات آن ها میباشند. تلفن های ویپی حتی امکان تنظیم شدن بر روی سیستم های سیار را نیز دارند و در صورت اتصال همیشگی لپ تاپ و یا موبایل به وای فای منزل میتوان همواره جوابگوی تماس های ورودی اداره از خانه خود و به صورت 24 ساعته بود.

 

 آیا نصب و راه اندازی voip به اندازه کافی امن میباشد؟

اگر شما نیز قصد نصب و راه اندازی ویپ در سازمان خود را دارید، ممکن است یکی از مهم ترین دغدغه های شما، امنیت سیستم ویپ شما باشد، زیرا این سیستم نه تنها برای تماس با مشتری به کار میرود و ناقل اطلاعات مهمی از شرکت مانند فروش و اطلاعات مشتریان میباشد، بلکه دارای نشست های محرمانه داخل شرکتی در قسمت های گوناگون میباشد. شرکت دکورا پلاس با داشتن سابقه طولانی در زمینه نصب و راه اندازی voip یکی از برترین شرکت های نصب ویپ میباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.